امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
En

بازدید مدیرعامل و مدیران هلدینگ کوثرصبا از شرکت جمکو

تاریخ ارسال : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

بازدید مدیرعامل و مدیران هلدینگ کوثرصبا از شرکت جمکو

دکتر محمد جعفری اناری  مدیرعامل هلدینگ کوثر صبا  از شرکت‌ تابعه این هلدینگ در سبزوار بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین (جمکو)، دکتر جعفری اناری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا روز دوشنبه 1401/03/23 به همراه مدیران این مجموعه ، از مجتمع صنعتی جمکو بازدید و از نزدیک در جریان روند امور این شرکت قرار گرفت.

دکتر جعفری در جریان بازدید از خط تولید الکتروموتورهای شرکت جمکو ضمن تقدیر از عملکرد مدیران این شرکت از فعالیت های موفقیت آمیز و رو به رشد و دستاوردهای ملی در دوران تحریم که گره گشای صنایع ایران بوده و کشور را از بن بست تحریم رها کرده است تقدیر و تشکر نمود و به مدیران هلدینگ در همراهی و کمک به توسعه هرچه بیشتر شرکت جمکو تاکید نمودند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا همچنین ، ضمن بازدید از خطوط تولید، انبار محصولات، تجهیزات و ماشین‌آلات ، این شرکت را یکی از بهترین واحدهای تولیدی الکتروموتور در کشور عنوان و بر ضرورت تأمین قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای حفظ و استمرار تولید پایدار این واحد تولیدی تأکید کرد.

در ادامه جناب مهندس رستمی مدیرعامل شرکت جمکو به ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده در سال های اخیر، ظرفیت های تولیدی، پروژه های در حال تولید و معرفی پروژه های ملی انجام شده در شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین پرداختند.

 مهندس رستمی با اشاره به قابلیت تبدیل شرکت جمکو به قطب تولید کننده الکتروموتور در خاورمیانه بر لزوم سرمایه گذاری در تکنولوژی و ماشین آلات به روز  برای رسیدن به این مهم تاکید نمودند.

مدیرعامل جمکو همچنین در جمع مدیران و مسئولین این شرکت اظهار داشت: دستاوردهای مهم مشهود در حوزه تولید، فروش و مالی را که طی سه سال اخیر روندی مثبت و روبه رشد را نشان می دهد، مرهون انسجام ایجاد شده در فرآیندهای اجرایی و تصدی مسئولیت ها توسط مدیران و کارکنان متعهد و متخصص و دارای نقش موثر در این شرکت دانست که منجر به تجلی عینی معیار کیفیت در اجرا و تحقق اهداف ترسیمی شده است.

در ادامه نیز کارگروه های مختلف ، سازماندهی و ضمن بازدید از واحدهای عملیاتی و آشنایی با فرآیندهای تولید و پشتیبانی، مدیران و روسای واحدها تشکیل جلسه داده و به نقطه نظرات و پیشنهادات ارائه شده متمرکز شدند.