امروز : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان/نمایندگی های فروش
(فروش محصولات روتین و پروژه ای)
سوالات
1. میزان رضایت از کیفیت محصول و مطابقت آن با مشخصات فنی ارائه شده:

2. میزان رضایت از کیفیت بسته بندی محصول:

3. میزان رضایت از یکنواختی کیفیت محصول:

4. میزان رضایت از تحویل به موقع محصول و زمان بارگیری:

5. میزان رضایت از قیمت محصول در مقایسه با رقبا:

6. میزان رضایت از مدت زمان عکس العمل شرکت به درخواست و سفارش شما:

7. میزان رضایت از پاسخگویی به مسائل، مشکلات و شکایات:

8. میزان رضایت از دانش فنی و مهارت کارکنان فروش:

9. میزان رضایت از ارائه به موقع صورتحساب مالی:

10. میزان رضایت از نحوه وسرعت ارائه خدمات پس از فروش(گارانتی/ وارانتی/ تعمیرات):

11. میزان رضایت از کانال های ارتباطی و نحوه دسترسی به مسئولین و کارشناسان:

12. میزان رضایت از نحوه رسیدگی و پیگیری شکایات مطرح شده:

13. میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی شرکت در خصوص مشخصات فنی محصولات و جنبه های زیست محیطی:

14. میزان تمایل به خرید مجدد از محصولات شرکت:

15. میزان رضایت از سرعت در مراحل اداری دریافت محصول (بورکراسی تحویل محصول):

16. میزان رضایت از جامع بودن مدارک فنی، کاتلوگ و راهنمای محصول:

17. میزان رضایت از پیگیری نظرات و استفاده از پیشنهادات مشتریان:

18. میزان رضایت کلی از شرکت:

آدرس دفتر مرکزی :تهران، خیابان طالقانی، بعد از چهار راه بهار، خیابان جهان، بن بست بنیاد، پلاک 2، واحد 1

تلفن : 77532544 021

ایمیل : sales@jemcomotor.ir

آدرس کارخانه :خراسان رضوی- سبزوار- کیلومتر 45 جاده اسفراین

تلفن : 44020 051