امروز : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
En

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت جمکو برگزار شد

تاریخ ارسال : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت جمکو برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت جمکو با حضور مهندس قندهاری مدیرعامل هلدینک کوثر صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت جمکو؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین (جمکو) ظهر روز گذشته با حضور مهدی قندهاری مدیرعامل شرکت  سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا و مدیران این شرکت، اعضای هیات مدیره شرکت جمکو، امام جمعه و فرماندار شهرستان جوین و فرمانده تیپ 21 زرهی سپاه امام رضا برگزار شد.

در این مراسم، دکتر جعفری اناری به عنوان سرپرست شرکت جمکو معارفه شد و از زحمات مهندس رستمی در مسیر رشد و اعتلای این شرکت طی 6 سال حضوردر این شرکت دانش‌بنیان، توسط مهندس قندهاری تجلیل به عمل آمد.

محمد رستمی، مدیرعامل سابق شرکت جمکو، ضمن تبریک به دکتر جعفری، گفت: دستاوردهایی که طی 6 سال گذشته حاصل شده، جز با تلاش همکاران و کارکنان شرکت جمکو نبوده است و از زحمات همکارانم در این مدت تشکر می‌کنم.
همچنین، با توجه به توانمندی‌های دکتر جعفری، شرکت جمکو با شتاب بیشتری مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

دکتر جعفری اناری، سرپرست ماشین‌های الکتریکی جوین، نیز با تشکر از حسن اعتماد دکتر فخاری، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، و مهندس قندهاری، مدیرعامل هلدینگ کوثر صبا، گفت: با توجه به اقدامات سازنده انجام شده در دوره گذشته، انشاالله با توکل بر خدای متعال و با یاری همکارانم در شرکت جمکو، موفقیت‌های بزرگی را برای کشور عزیزمان به ارمغان خواهیم آورد.