امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
En

آغاز نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو

تاریخ ارسال : ۳۰ دی ۱۴۰۰

آغاز نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو

نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو، از تاریخ ۳۰ دی ماه لغایت ۳ بهمن ۱۴۰۰ با حضور شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین (جمکو) از شرکتهای تابعه سازمان اقتصادی کوثر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 

به گزارش روابط عمومی جمکو نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو با هدف معرفی توانمندی‌های جامعه مهندسان، تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنعت و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات به همراه بررسی زمینه‌های تعامل فعالان این عرصه، در فضایی به وسعت ۴ هزار مترمربع و در سالن شماره ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


با توجه به تولید الکتروموتور های استخراج دود(اسموک) توسط متخصصین داخلی در شرکت جمکو و اخذ استاندارد های معتبر بین المللی با قابلیت‌های اجرایی آن در تونل ها،پارکینگ های سر پوشیده، سالن های اجتماعات، راه پله ها و... را دارد که می‌تواند محل مناسبی برای معرفی توانمندی‌های موجود در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و ایجاد بستری برای افزایش همکاری‌های پیش‌برنده تلاشگران صنعت تونل سازی و مترو تلقی شود.
 

نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو ، طی ۴ روز برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۷ روزهای یاد شده از غرفه‌های دایر شده، بازدید به عمل آورند.