امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
En

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت جمکو در آستانه بهار سال 1401

تاریخ ارسال : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت جمکو در آستانه بهار سال 1401

سلام علیکم؛
       عید نوروز و سال نو را که آغاز قرن جدید می باشد خدمت همه همکاران و دوستان گرامی ام تبریک عرض نموده و سلامتی و بهروزی همه شما و خانواده محترمتان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
     سالی که گذشت سرشار از موفقیت هایی بود که بر خود لازم می‌دانم از همه شما عزیزان تشکر و قدردانی نمایم. مهمترین این دستاوردها، ساخت الکتروموتور سنکرون ۴۰۰۰ اسب بخار بود که رونمایی از آن توسط معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در روزهای پایانی سال گذشته صورت پذیرفت.
    همه میدانیم که شرکت جمکو هنوز در آغاز حرکت خود است و رشد و بالندگی جمکو در ماه ها و سال های آتی در گرو همت و تلاش جوانان متخصص آن خواهد بود.
در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گذاری شده است، مانند سال‌های قبل و حتی پر شورتر و با انگیزه مضاعف به کار و تلاش ادامه خواهیم داد و با همدلی و همیاری و اتکا به خداوند متعال و توسعه دانش و پژوهش و تاکید بر فعالیت های مهندسی و علمی و دانش محور به عنوان یک شرکت دانش بنیان سرآمد، موجبات سرافرازی ایران اسلامی را در حوزه کاری خود فراهم خواهیم ساخت. ان شاءالله
محمد رستمی