امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
En

حضور شرکت جمکو در نخستین نمایشگاه دانش‌آموزی "ایران به پیش"

تاریخ ارسال : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

حضور شرکت جمکو در نخستین نمایشگاه دانش‌آموزی

نخستین نمایشگاه دانش‌آموزی روایت پیشرفت با عنوان «ایران به پیش» از 10 بهمن‌ماه با حضور شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین(جمکو) در مجتمع ایوان ری، شهر ری آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت جمکو؛ به مناسبت دهه فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نخستین نمایشگاه دانش‌آموزی با عنوان «ایران به پیش» توسط ستاد طرح شهید آرمان و مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در مجتمع ایوان ری از تاریخ ۱۰ الی ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت دانش‌بنیان جمکو؛ شرکت‌های مختلف دانش‌بنیان در چهار حوزه علمی-پزشکی، صنعتی-مهندسی، فضایی-نظامی و فرهنگی-تاریخی مانند «پژوهشگاه رویان»، «نانو»، «پارک علم و فناوری نفت»، «رباتیک بهمن»، «نیروی دریایی سپاه» و … حاضر خواهند بود و روایت پیشرفت و دستاوردهای علمی و فناورانه خود را در طول چهار دهه انقلاب اسلامی به علاقه‌مندان ارائه می‌دهند.

مخاطب اصلی این نمایشگاه دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم تحصیلی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با هماهنگی ستاد طرح آرمان، از تاریخ ۱۰ الی ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ الی ۱۶ از این نمایشگاه به آدرس شهر ری، میدان شیخ صدوق، بعد از برج طغرل، مجتمع ایوان ری به صورت رایگان بازدید کنند.